رویدادها آرشیو خبر ها
چهار ماه زندان برای موجی !

چهار ماه زندان برای موجی !

لوچیانو موجی مدیر سابق باشگاه یوونتوس به خاطر تهدید فرانچسکو بالدینی مدیر سابق باشگاه رُم به چهار ماه زندان محکوم شده است.

سال گذشته اتهاماتی علیه شرکت GEA World که یک آژانس خدمات ورزشی است و توسط الساندرو موجی پسر لوچیانو موجی اداره می شود، مطرح شده بود.

دادگاه ورزشی عالی ایتالیا سال گذشته رای خود را اعلام کرده و محاکمه این آژانس مبنی بر اتهام تحت فشار گذاشتن بازیکنان را باطل اعلام کرده بود.

حالا بالدینی به عنوان یکی از شاهدین محاکمه آژانس GEA World، مدعی شده است موجی در آن دادگاه وی را با اشاره انگشت به سمت صورتش تهدید کرده است.

بالدینی سوگند یاد کرده است که مدیر سابق باشگاه یوونتوس به او هشدار داده که "مراقب باشد" چرا که این کارها می تواند "پایان بدی برای او داشته باشد"!

با شکایت مدیر سابق رم، موجی به خاطر این تهدید متهم شده بود، اما او از دادگاه فرجام خواهی کرده بود. با این حال، امروز هیئت منصفه دادگاه ورزشی در رم این اتهام را تایید و رای خود را صادر کرد. بر اساس این رای موجی باید چهار ماه زندانی شود.

بر اساس قانون کشور ایتالیا، تا زمانی که سطوح فرجام خواهی برای یک متهم به پایان نرسد فرد متهم محسوب نمی شود، بنابراین، موجی هنوز می تواند درخواست فرجام خواهی خود را از دیوان عالی پیگیری کند.

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: